.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطهری:طرفداران احمدی نژاد تجدیدنظر کنند


نماینده تهران با اشاره به بیانات رهبری در خصوص جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس گفت: نقد رهبری هشداری به آقای احمدی نژاد بود که رفتار خود را تا زمان انتخابات با مصالح کشور تنظیم کند و برای پیروزی کاندیدای مورد نظرش پروژه سیاسی اجرا نکند.

به گزارش شمال نیوز علی مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بیانات رهبری مبنی بر اینکه استیضاح کار غلطی بود، گفت: التزام به ولایت فقیه به این معنی نیست که همه نظرات ما مطابق نظرات رهبری باشد بلکه باید در عمل التزام داشته باشیم.
 
وی گفت: خود رهبر فرمودند مرز التزام به ولایت فقیه احکام حکومتی است. طبیعی است که نظر من همان است که قبلا از بیانات رهبری داشتم. من معتقدم که استیضاح وزیر کار برای دفاع از قانون مداری و مبارزه با قانون ستیزی بود و ارتباط مستقیمی با شخص وزیر داشت و کار درستی بود ولی اگر این نظر رهبری قبل از استیضاح بیان می شد ما استیضاح را منتفی می کردیم چون در عمل تابع حکم ایشان هستیم گرچه قانع نشده باشیم.

مطهری در خصوص آثار انتقاد رهبر انقلاب از رئیس جمهور و سخنان وی گفت: این که بعد از نزدیک به 8 سال به خاطر ملاحظاتی که وجود داشت اولین نقد جدی رهبر انقلاب به آقای احمدی نژاد صورت گرفته، قابل توجه است.

وی افزود: برخی این سئوال را مطرح می کردندکه چرا رهبری در مقابل هنجار شکنی های رئیس جمهور سکوت پیشه کرده و این سکوت تا کی ادامه خواهد یافت، امروز این سکوت شکست و طرفداران آقای احمدی نژاد که به حمایت های مکرر رهبری استناد می کردند باید در قضاوت و رفتار خود تجدید نظر کنند.

مطهری اضافه کرد: این نقد، هشداری به خود آقای احمدی نژاد هم بود که رفتار خود را تا زمان انتخابات با مصالح کشور تنظیم کند و برای پیروزی کاندیدای مورد نظرش پروژه سیاسی اجرا نکند و آبروی رقبا را حفظ کند، در غیر این صورت نهادهای قانونی مثل مجلس و رهبری عکس العمل مناسب نشان خواهند داد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 بهمن 1391
چند کلمه از آتش بیار معرکه
واعظی 28 بهمن 1391
خوبه مطهری هم از اقا ومردم عذر خواهی کند
صبورا 30 بهمن 1391
من نمی دونم دولت قانون مدار هست يا نه ولی بايد گفت آقای مطهری و ... که قانون مدارن چرا در وقت اضافه میخواهند قانون رعایت بشه ، پس نیمه اول و دوم بازی کجا بودن و به فکر چی بودن اگر راست میگین چند ماه آخر را هم بخاطر آرامش ملت ایران و ایثارگران به فکر کاهش گرانی ها باشید آقای مطهری عزیز اطاعت از رهبری انقلاب اما و اگر زودتر و دیرتر گفت ندارد رهبر انقلاب همیشه سخنان و راهنمایی حکیمانه دارد همه مسئولین باید استفاده کنند .
شمالی 30 بهمن 1391
مطهری عزیز وقتی رهبر معظم انقلاب میگه بخاطر یک نفر وزیر رو استیضاح و وزیر باید در کار و برای کار خودش استیضاح بشه نه کسی دیگر پس تذکر رهبر گرانقدر جمهری اسلامی ایران شما هستید نه طرفداران فرد یا گروه خاص پس اگر ولایت مدار هستی چرا عذر خواهی نکردی پس طرفدار های تو باید یه بار دیگر به شخصیت شما فکر و اندیشه کنن بعد تصمیم بگیرن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.